Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje produktów

Przykro nam, jeśli któryś z zakupionych produktów nie spełnił Twoich oczekiwań.

Staramy się aby procedura zwrotu była możliwie najłatwiejsza dla Ciebie. Poniższa procedura przyśpieszy zwrot, ale nie jest obligatoryjna. 

Poniżej znajdziesz kilka kroków, które ułatwią Ci zwrot:

1, W paczce którą otrzymałeś/aś znajdował się formularz zwrotu – Wypełnij go podając Twoje dane, numer konta, oraz numer zamówienia. Znajdziesz go w mailu z potwierdzeniem zakupu lub po zalogowaniu się w sklepie w historii zakupów.
2. Wypełniony formularz umieść w paczce wraz z oryginałem dowodu zakupu i zwracanym towarem.
3. Naklej na paczkę dołączoną do formularza naklejkę informująca o zwrocie wraz z numerem zakupu – pozwoli to przyspieszyć nam Twoją obsługę.
4. Nadaj paczkę na nasz adres:
Centrum Nurkowe Exstream
ul. Tadeusza Kościuszki 35A
50-011 Wrocław
Wkrótce środki wrócą na Twoje konto

Pamiętaj, aby skorzystać z naszej „Gwarancji zwrotu w ciągu 30 dni”:

– Zwracany towar musi być pełnowartościowy tj. wolny od uszkodzeń mechanicznych, rys i zabrudzeń.
– Sprzęt mierzymy „na sucho”.
– Paczka musi dotrzeć do naszej siedziby – niestety nie obsługujemy zwrotów w paczkomatach lub punktach odbioru.